Τρίτη 3 Μαΐου 2016

send

σε θυμήθηκα στα ξαφνικά
καταπίνοντας το τελευταίο κυβάκι σοκολάτας
η σοκολάτα λένε είναι το υποκατάστατο του σεξ
και εγώ λέω ότι δεν είναι γενικά του σεξ
είναι το υποκατάστατο του σεξ μαζί σου
και αναρωτιέμαι πως μπορεί να μιλάει και να το ξέρει ο καθένας αυτό
ενώ εσύ μου ορκιζόσουν και μου έλεγες
'αγάπη μου, δεν έχω μάτια για κανέναν άλλο στον κόσμολόκληρο'
βέβαια είναι και η άλλη σοκολάτα που καπνίζεται
αυτή ίσως είναι υποκατάστατο του σεξ γενικά

και αφού τσαλάκωσα το περιτύλιγμα στη χούφτα μου
σκέφτηκα γιατί όχι; θα σου γράψω
για τόσα γράφω κάθε μέρα άλλωστε
αξίζεις κι εσύ λίγο απ' το μελάνι μου φαντάζομαι
το μελάνι μου θα μου θυμίζει για πάντα εκείνο το μελανούρι
που με κοιτούσε επίμονα χθες βράδυ στο μετρό
πως το άφησα να μου ξεφύγει έτσι


γεια σου λοιπόν! με λένε μπερδεμένη
κάποιες φορές καταπίνω τη γλώσσα μου
κι άλλες δε βάζω γλώσσα μέσα
μου παίρνει γύρω στις τρεις ώρες να πάρω μια απόφαση
και ακριβώς τρία δευτερόλεπτα για να την αθετήσω
οι επιθυμίες μου σχηματίζουν καρδιογράφημα

άμα είσαι καλός μαζί μου
θα φοβηθώ και θα κρυφτώ πίσω απ' το δάχτυλό μου
κι όταν παγώνεις και γυρνάς την πλάτη
θα γράφω στιχάκια για την έννοια της απόρριψης
την πτωτική τάση του απωθημένου
και τα μπαντ τριπ
μπατ τριπ είναι μια μπάντα Post Hardcore eXperimental

τα στιχάκια θα συνεχίζουν να γράφονται
ανεξάρτητα τι κάνεις ή τι δεν
ανεξάρτητα ακόμα κι από μένα
συνήθως βαριούνται στο τέλος
πατάνε μόνα τους το send
και με στέλνουν εκείνα σε σένα

το μόνο που με παρηγορεί
είναι πως ποτέ δεν υποστήριξα
πως μαζί μου θα βγάλεις άκρη
και ξέρεις ποιο είναι το αστείο;
είπα να γράψω για εσένα
και κατέληξα να μιλάω για τον εαυτό μου και την ποίηση

η απόδειξη ότι δεν είσαι ερωτευμένος με κάτι
είναι απλή
ο εαυτός σου συνεχίζει να είναι για σένα
ο πιο γαμάτος εαυτός που υπάρχει
και εκεί ακριβώς είναι που κάποιος καημένος
θα σε ερωτευτεί για να του κάνεις τη ζωή πατίνι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου