Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

έκρηξη


και πίναμεεε και πίναμεεεε

χοροπηδάω και ξελαριγκιάζομαι
βγάζω από την τσέπη μου ένα ωμό αυγό και το ρουφάω
πρέπει η φωνή μου να ηχεί μελωδικά στα αυτιά σου σήμερα 
κι εσύ απομακρύνεσαι
ένα ακόμα βήμα παραπέρα
φοβάσαι και κρύβεσαι
στην ασφάλεια της ηρεμίας
σιγά, δε χάλασε κι ο κόσμος
λες και πριν ήσουν κοντά
καμιά φορά μιλάς γρήγορα και σε χάνω
άλλες πάλι είσαι τέταρτο και λέξη
εν ολίγοις δεν συνεννοούμαστε

σταματημόόό δεν είχαμεεε

τα πρώτα καπνογόνα έχουν ήδη ανάψει
πετάνε κάτι ροζ αέρια
που θυμίζουν πορνό εφιάλτη
εκείνη τη στιγμή που θες να τελειώσεις
και ο άλλος σε κόβει
ή πυρκαγιά στο παλάτι της μπάρμπι
τα μάτια μου τσούζουν
στην προσπάθειά μου να συναρμολογήσω τις λέξεις σου
μήπως και βγάλω άκρη κάποια στιγμή
είχα γουρλώσει τα μάτια μου
και τα είχα αφήσει πάνω σου
όταν ακριβώς έπιασα το νόημα
ρούφηξα μια δυνατή τζούρα και φύσηξα τον καπνό προς τα πάνω
το αποτέλεσμα ήταν
"Α Α Α το μάτι μου, μπήκε καπνός στο μάτι μου, εξαφανίσου"
και αρχίζω να βήχω σπαστικά
το πάτωμα ξεκινά να τραντάζεται

φασίστες κύύύνηγουσαμεεεε

δε με νοιάζει ρε
δεν με επηρέασε λεπτό
τι κι αν φεύγεις
τι κι αν δεν ήρθες ποτέ
εγώ εδώ θα φωνάζω φάλτσα
εκείνα τα ξαναμασημένα λόγια
που άφησες πίσω

και όλο τραααγουδούσαμεεε


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου